Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Δώρα για το νεογέννητο!

Τα πρώτα δώρα του μωρού, εκτός από αυτά των συγγενών που μπορεί να είναι χρηματικά για να βοηθήσουν, συνήθως είναι πολύ κλασσικά.
 
Βιβλίο - Λεύκωμα
 Ναι λοιπόν είχα κι εγώ τα κλασσικά δώρα, όμως τα ευχαριστήθηκα όλα. Ρουχαλάκια για να πω την αλήθεια, που είναι το πιο κλασσικό δώρο, μου έκαναν ελάχιστοι. Δεν άλλαξα τίποτα. Και τελικά όλα χρειάστηκαν. Ευτυχώς έχω και μια φίλη που είχε αγοράκι και μου τα έδωσε όλα. Για το πρώτο τετράμηνο αγόρασα λίγα, μόνο και μόνο να χαίρομαι, διαφορετικά ήμουν καλυμμένη 100%. Από εδώ και πέρα τι κάνουμε, χαχα!!!!

Ένα επίσης κλασσικό δώρο, το οποίο όμως πολύ χάρηκα, είναι τα λουλούδια και οι προσωπικές κάρτες προς τη μαμά! Ναι επιτέλους κάποιος σκέφτηκε και αυτή τη μάνα! Όχι όλα για το μωρό, που δεν καταλαβαίνει κιόλας! Δεν είναι ζήλια, είναι ότι αυτό το μωρό χάρη σε σένα γεννήθηκε, εσύ κουράστηκες, θέλεις αναγνώριση!

Τα πιο πρωτότυπα και ωραία που δέχτηκα είναι ένα cd με χαλαρωτική μουσική, μαζί με το μωρό, χαλαρώνει και η μάνα - μπορεί η μάνα να χαλαρώνει και πιο πολύ από το μωρό - που ξέρεις!

Ένα βιβλίο, που συστήνω ανεπιφύλαχτα να διαβάσετε, το έχω διαβάσει 3 φορές και σίγουρα θα το ξαναδιαβάσω. "Μεγαλώνοντας μέσα στην ελληνική οικογένεια" του Ματθαίου Γιωσαφάτ. Όχι απλά σε βοηθάει να αναθρέψεις πιο σωστά το δικό σου παιδί, αλλά σε κάνει να κατανοήσεις που οφείλονται τυχόν ανασφάλειες που έχεις, για ποιο λόγο μπορεί να συμπεριφέρεσαι σωστά και όχι, με απλά λόγια τι έπαιξε ρόλο και έγινες αυτός που έγινες.

Επίσης έξυπνο και πολύ ωραίο ένα βιβλίο-λεύκωμα, στο οποίο κρατάς όλες τις σημαντικές στιγμές του μωρού από τη στιγμή που γεννήθηκε μέχρι 3 ετών. Τοευχαριστιέμαι και εγώ που το συμπληρώνω αλλά φαντάζομαι πόσο συγκηνητικό θα είναι να το διαβάζουμε μετά από πολλά χρόνια και να αναπολούμε αυτές τις στιγμές που πιθανόν κάποιες θα τις έχουμε λησμονήσει.

Μοδάτος, βολικός, πρακτικός ο μάρσιπος αγκαλιάς που μου έφεραν. Χρησίμευσε όχι μόνο στη μεταφορά αλλά στο θηλασμό - μιας και θηλάζω όπου σταθώ και βρεθώ.

Ένα παιχνίδι που πραγματικά το έχει καταχαρεί ο μικρός, είναι το γυμναστήριο. Μπρούμυτα, ανάσκελα, όχι μόνο παίζει, το μασουλάει σπιθαμή προς σπιθαμή - δόντια βλέπεται...

Και πολλά πολλά ακόμη...